MediaMouse ApS > Forretningsbetingelser – Levering

Forretningsbetingelser

Det med småt...

Levering

Når vi har anført en leveringsdato, så forsøger vi selvfølgelig så vidt muligt at overholde denne.  Vi kan dog ikke gøres ansvarlige for forsinkelser som skyldes udefra kommende situationer.

Hvis ordren skal leveres på en given dato, så fremsender vi den senest dagen før. De fleste fragtfirmaer og Post Danmark leverer dag til dag, men det hænder dog at dette ikke overholdes. Sådan en afvigelse kan vi ikke garantere ikke opstår.

Ved levering af breve og mindre pakker benyttes primært Post Danmarks erhvervspakker.
Større leverancer uden for vores lokalområde sker med De Danske Fragtmænd eller Bring.
Inden for vores lokalområde (Nordsjælland – København) sker denne type leverancer typisk med vores egen transport.
Med vores egen transport er det muligt at fastsætte ikke blot en præcis leveringsdato men også tidspunkt.

Hvis det er ekstremt vigtigt at ordren modtages på en given dato eller specifikt tidspunkt, så vil vi anbefale at du enten selv afhenter på vores adresse, eller beder os om at sende det med vores egen transport. Denne transport kører så direkte fra os til dig. Leverance på denne måde er ikke normalt inkluderet i vores priser og afregnes separat.

Såfremt leverancen sker via andet end vores egen transport, så påtager vi os intet ansvar for eventuelle skader som pådrages pakkernes indhold under transporten. Det er derfor meget vigtigt at du ikke kvitterer for modtagelse af en pakke fra os, som bærer præg af transportskade. Vores og speditørens forsikringer dækker ikke hvis du først har kvitteret for modtagelsen af pakken. Nægt derfor modtagelsen eller kvitter med forbehold for transportskade, hvis der ser ud til at indholdet kan være beskadiget. Ellers har du ingen mulighed for at få erstattet det ødelagte indhold.

EnglishDanish
Undskyld vi forstyrrer dig - Men vi skal gøre dig opmærksom på at vores side benytter cookies. Hvis du bliver på siden accepterer du dette.